Klachten

Klachtenprocedure

Altractive doet er alles aan om fouten te voorkomen. Mocht er desondanks iets niet in orde zijn meld dit dan het liefst zo spoedig mogelijk (binnen 7 dagen na het gebeurde feit). Altractive zal alles in het werk stellen de klacht zo spoedig mogelijk en natuurlijk naar volle tevredenheid te verhelpen.

Voor klachten betreffend individuele sessies

Stuur je klacht in naar Nadja via info@altractive.nl.
Je ontvangt een bevestiging van ontvangst zodra de email is gelezen. Klachten zullen uiterlijk binnen 4 weken beantwoord worden.
Mocht je klacht niet naar je tevredenheid afgehandeld zijn, dan kan je volgens de nieuwe regelgeving Wkkgz contact opnemen met een klachtenfunctionaris.

Ademsessies
Altractive is via de beroepsvereniging NFG bij het expertisecentrum voor klachten, calamiteiten en geschillen zorg en welzijn Quasir aangesloten. Mocht je direct contact willen zoeken met een klachtenfunctionaris, dan kan je contact opnemen met Theo Splinter. Lees hier alles over op de speciale pagina over klachtenafhandeling bij de NFG.
Quasir verzorgt ook toegang tot een geschillencommissie, mocht dit onverhoopt nodig zijn. Deze volgt indien er geen overeenkomst gevonden kan worden m.b.v. de klachtenfunctionaris. De afhandeltijd van de uitspraak zal bij inschakeling van Quasir door dit centrum worden bepaald. De uitspraak van Quasir is bindend.

Homeopathie

Altractive is via de beroepsvereniging AVIG aangesloten bij een klachtenfunctionaris. Bel of mail naar het AVIG secretariaat om nog andere opties te bespreken. Telefoonnummer 0614805117 of mailen naar info@avig.nl. Uw klacht kan dan in behandeling worden genomen door een klachtenfunctionaris van de AVIG.
De AVIG is aangesloten bij de landelijke Geschillencommissie: Stichting Geschilleninstantie Complementaire/Integrale Geneeskunde. Informatie kunt u vinden op  http://www.sgcig.nl.

Een eventuele aanspraak op schadevergoeding zal nooit hoger zijn dan de betaalde vergoeding.

Voor klachten betreffende de opleiding en programma’s

Stuur je klacht in naar Nadja via info@altractive.nl.
Je ontvangt een bevestiging van ontvangst zodra de email is gelezen. Klachten zullen uiterlijk binnen 4 weken beantwoord worden.
Mocht je klacht niet naar je tevredenheid afgehandeld zijn, dan kan je contact opnemen met de Nederlandse vereniging van Transformational Breath (TBA-NL). Zij zullen de klacht beoordelen en zullen in overleg tot een besluit komen. Dit besluit is bindend.
Transformational Breath Association Nederland, voorzitter@transformationalbreath.nl
Mocht je niet tot een goede overeenkomst komen met TBA-NL, dan kan je beroep doen op de Transformational Breath Foundation in de VS (www.transformationalbreath.com). Stuur een email (in het Engels) naar info@transformationalbreath.com om je klacht te laten behandelen. Het besluit van TBF is bindend.
Een eventuele aanspraak op schadevergoeding zal nooit hoger zijn dan het betaalde lesgeld.

Uiteraard zal iedere klacht met vertrouwelijkheid worden behandeld. Deze vertrouwelijkheid geldt voor alle partijen, inclusief jezelf.

Laat je inspireren

Adem diep, lach voluit

In dit boek vertelt Judith Kravitz over Transformational Breath.

Energiek met Kanker

Els heeft een VIP traject bij Altractive gevolgd. Ze vertelt in een video over haar ervaringen.

Inspiratie: Licht Links

Een pagina vol inspirerende activiteiten, blogs en video’s met de grote meesters om jou op te tillen.